Regulamin udzielania pomocy przez Fundację im. Darii Trafankowskiej
- Fundacja im. Darii Trafankowskiej z siedzibą w Warszawie, zwana dalej Fundacją wspiera materialnie jak i niematerialnie aktorów oraz osoby związane zawodowo ze sztuką aktorską w ratowaniu życia i zdrowia, w sytuacjach ich poważnego zagrożenia, a także w przypadku zdarzeń losowych wymagających szczególnego wsparcia.
- Aby ubiegać się o pomoc, należy złożyć osobiście lub wysłać pocztą wypełniony wniosek o refinansowanie lub sfinansowanie leczenia, terapii, rehabilitacji lub zakupu sprzętu rehabilitacyjnego bądź innego sprzętu medycznego służącego do poprawy zdrowia i ratowania życia. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty:
- opinię lekarza specjalisty w dziedzinie obejmującej chorobę osoby składającej wniosek (bądź w imieniu, której wniosek składa inna osoba) lub opinię lekarza rodzinnego (jeżeli ma stały wgląd w dokumentację medyczną chorego),
- kserokopie orzeczenia o niepełnosprawności (jeżeli wniosek dotyczy osoby niepełnosprawnej),
- kserokopie dokumentacji medycznej z ostatnich 6-miesięcy,
- oszacowanie kosztu przedmiotu wniosku (turnusu rehabilitacyjnego, leczenia, operacji, terapii, sprzętu rehabilitacyjnego, sprzętu ortopedycznego itp.) bądź przedstawienie faktur dokumentujących dotychczas poniesione koszty.
- O przyznaniu pomocy decyduje każdorazowo Zarząd Fundacji w składzie 3 członków.
- Zarząd Fundacji w składzie 3 członków podejmuje decyzję o kwocie pieniężnej refinansowania lub sfinansowania podmiotu wniosku.
- Fundacja im. Darii Trafankowskiej udziela wsparcia w zależności od środków finansowych zgromadzonych na koncie fundacji.
Zarząd Fundacji
PDF: Wniosek o refinansowanie.pdf